Wednesday, August 8, 2007

August

Cerita rekaan.

The pain is real. Im holding them for too long and this hurt me more than anything.

-senyum-
I still remember,one day pokjak mesej kat fb tanya kabar hidup aku..
Tahun 2013 if im not mistaken
Aku jawab elok even aku tahu kau yang suruh.
Kau tahu apa rasa hati aku time tu?
Aku ingat lagi pokjak cakap, kau cakap aku makin cantik.
Im wearing black jubah. Brown pashmina. Ada event kat hospital time tu.
Aku gelak je. Terkilan pun ada.
 Sebab aku tahu kau memang sudah ada orang lain.
Rasa kebas satu badan. Rasa kebas kepala. Berdebar-debar pun ada.

Haih.macam tak lepas. Rasa dalam dada ni macam tak lepas.

They say,taurus girl if they love,they love hard.
Macam mana pun aku buat, first love ni,dia lain. Tak tahu lah kalau dengan orang lain.
Lain orang lain cara.
Tapi nak lupa memang tak dapat lah. Kecuali memory loss.
First cut is the deepest orang cakap.
Rasa sakit tu,tahap nirvana rasenya. Tahap tak boleh nak cerita. Tahap tak sebut nama kau berbulan bertahun(cewah).
(Sampai lah time aku marah sebab out of no where kau datang rumah. Bla3)

So,move on.
Baby steps pun,jadi lah.
I don't want awkward moment. I don't need enemies.
I just want to live my life happily
Lets move on and forget,hidayah.
(Ayuh. Sambil tepuk bahu sendiri)
Benda dah lepas,jangan dok kenang.

I wrote this soo long ago. But just post this today. Because..

🥀

No comments: